Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Rzeszowie zaprasza na bezpłatne webinarium „Wdrażanie innowacji w firmach – programy i instrumenty wsparcia z Funduszy Europejskich”.
Webinarium odbędzie się 16 stycznia 2023 roku od 10:00 do 11.00 za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń rekrutacja na webinarium została zamknięta 10 stycznia 2023 r.
W przypadku braku wiadomości z potwierdzeniem rejestracji prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 17 747 64 15, 17 747 64 82. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.
Dla kogo
Webinarium skierowane jest do przedsiębiorców.
Program webinarium
- Akademia Menadżera Innowacji:
- Cel program;
- Beneficjenci wsparcia;
- Efekty udziału w programie;
- Ścieżka udziału w programie.
- Instrument STEP – Sprawdzimy Twój Eksperymentalny Pomysł:
- Idea instrumentu STE;
- Beneficjenci wsparcia;
- Efekty udziału w projekcie;
- Schemat udziału w projekcie.
- Usługa Innovation Coach:
- Założenia usługi Innovation Coach;
- Beneficjenci wsparcia;
- Czym jest coaching innowacyjny;
- Schemat udziału w projekcie.
Organizator webinarium
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
al. Ł. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
tel.: 17 747 64 15, 17 747 64 82, 17 747 64 88
e-mail gpi@podkarpackie.pl
W załączniku klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Klauzula RODO (PDF 231 KB)